Une tortue connue et une grenouille formidable...

Just idag är jag stark just idag mår jag bra.. Jag tänkte lyxa till denna kväll, som avslutning på en väldigt lyckosam 12:e maj 2008 med ett litet inlägg i min välbesökta höjdarblogg. haha! (Uppskatta ironin!)
Samma dag som jag satt i fönstret och lekte 1800-tal med min kära Agnès (ty vi filmade i sepia (brun-svart-vitt) med våra icke-uppfunna portabla lyxmobiler) samma dag som jag också gjode upptäckten att den rödhårige Bolibompa-programledaren cyklade förbi på gatan och också konstaterade att han var gift ty han hade en ring på fingret i TV-rutan; Den dagen gjordes också en väldigt älskvärd roande upptäckt: Min kära favorit, ELVIS, Den avdankade ölmagade gröna sköldpaddan i Metro är precis som jag kommer bli när jag blir VUXEN! Se och njut av denna revolutionerade upptäckt:



www.metro.se/se/noje/serier
Nu är det bevisat, barnprogram är älskat även av kända sköldpaddor, alltså måste det vara otroligt glammigt att kunna alla repliker i barnfilmer utantill! Sanna mina ord!
Tänk det ni...
Dags att börja trappa upp barnfilmskunskapen.

Sedan ett litet minne från notre voyage extraordinaire!  Nice tu me manques!

image2

Vous avez fait mon jour! Merci beaucoup! À bientôt?

BON NUIT la Suède ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0